Gra magnetyczna mastermind

Oceń ten produkt jako pierwszy

29,00 zł

Dostępność: W magazynie

Klasyczna gra MASTERMIND, zamknięta w metalowym, magnetycznym pudełku. Poszczególne elementy gry są magnesami, dzięki czemu nie łatwo je zgubić! Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży, czy w samolocie.  

SKU: tpc-12

Informacje dodatkowe

Producent The Purple Cow
Gwarancja 12-miesięczna gwarancja producenta
Wysyłka 24h
 

Opis produktu

Klasyczna gra MASTERMIND zamknięta w metalowym, magnetycznym pudełku. Poszczególne elementy gry są magnesami, dzięki czemu nie łatwo je zgubić! Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży, czy w samolocie.  

Gra przeznaczona jest dla 2 graczy, w wieku 6 - 99 lat.

Opakowanie zawiera: 2 plansze - jedna do kodowania, druga do odkodowania; 54 kolorowe magnesy w 6 kolorach oraz 50 białych i czarnych magnesów "wskazówek".

ZASADY GRY:

 

Celem jest złamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

 

Zaczyna najmłodszy gracz, który układa swój własny kod. Otrzymuje on planszę oznaczoną "secret code", kilka kolorowych magnesów i układa je tak, aby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. 

 

Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod układając jeden rząd kolorowych magnesów rozpoczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "Decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu. 

Wymiary pudełka: 18 x 10,3 x 1 cm.

Recenzje

Jak oceniasz ten produkt? *
Oceniam ten produkt na

Tagi

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.